شمارش معکوس یمنی‌ها برای انتقام

رژیم صهیونیستی که هنوز در شوک حمله پهپادی اخیر یمنی‌ها قرار دارد عصر دیروز برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود به بندر الحدیده یمن حمله کرد.
کد خبر: ۱۴۶۵۴۶۳

 

 

 

به گزارش المیادین، در پی این حملات آتش‌سوزی در مخازن نفتی این شهر ساحلی به وقوع پیوست. خبرنگار المیادین گزارش داد که این حملات از سوی رژیم صهیونیستی و در پاسخ به حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به تل‌آویو صورت گرفته است. بر اساس گزارش منابع عبری این حمله از سوی جنگنده‌های اف-۳۵ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رسیده است. برخی منابع به المیادین اعلام کردند که این حمله با هماهنگی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام شده است. وزارت بهداشت یمن از شهادت و زخمی‌شدن شماری از شهروندان یمنی در نتیجه حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن خبر داد. خبرنگار این خبرگزاری گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم‌صهیونیستی نیروگاه برق راس کثیب در استان الحدیده را نیز هدف قرار داده‌اند. برخی منابع به العربیه اعلام کردند که ۱۲جنگنده اسرائیلی در این حمله شرکت داشتند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند: ایتالیایی ها به ما از طریق هواپیمای سوختگیری بر فراز  یمن کمک کردند.
 
اولین واکنش انصارا... یمن
نصرالدین عامر، عضو ارشد جنبش انصارا...یمن درسخنانی تاکید کرد که پاسخ به تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن حتمی است. این عضو ارشد جنبش انصارا...یمن تصریح کردکه قدرت ملت یمن از تمامی قدرت‌های شرور بیشتر است. عامر بیان کرد: موضع یمن در قبال غزه ثابت است و تغییر نخواهد کرد.عملیات حمایتی یمن از غزه متوقف نخواهد شد.حمله جنگنده های رژیم اشغالگر قدس به بندر الحدیده،نقطه آشکارساز سردرگمی میدانی و راهبردی تل‌آویو در مواجهه با مقاومت غیرتمندانه یمنی ها محسوب می‌شود.مقامات ارشد انصارا... نه تنها در برابر تجاوز اخیر صهیونیست‌ها تسلیم نشده‌اند،بلکه بر عزم و استواری خود در ادامه حملات پهپادی و موشکی خود به عمق استراتژیک اراضی اشغالی تاکید کرده‌اند.عملیات موفقیت‌آمیز اخیر پهپاد یافا در تل‌آویو صهیونیست‌ها را غافلگیر ساخت. با این حال غافلگیری‌های به‌مراتب جدی‌تر و گسترده‌تری در راه است که حتی محاسبه آنها از عهده ارتش رژیم اشغالگر قدس و کابینه نتانیاهو خارج خواهد بود.حمله اخیر صهیونیست‌ها به بندر الحدیده، آتش انتقام مقدس یمنی‌ها در حمایت از مردم بی‌پناه غزه را شعله‌ور ساخته و صهیونیست‌ها حتی در پناهگاه‌های خود نیز از این انتقام در امان نخواهند ماند.روزها و شب‌های وحشتناک نتانیاهو و اشغالگران در راه است.

جزئیات جدید از ضربه مهلک پهپادی یمن به تل‌آویو
پس از حمله پهپادی ارتش ملی یمن به تل‌آویو، تحلیل‌ها و اظهارنظرها درباره ابعاد این حمله ادامه دارد و برخی رسانه‌های صهیونیست،‌ جزئیات بیشتری درباره این پهپاد منتشر کرده‌اند. کانال۱۲تلویزیون اسرائیل گزارش کرد، این پهپاد یمنی، پیشرفته بوده وبه‌عنوان یک هدف خطرناک شناسایی نشده بود،لذاهیچ آژیرخطری برای آن به صدادرنیامد. به‌ گفته اسرائیلی‌ها، این پهپاد بمب‌گذاری شده بوده و در قلب تل‌آویو منفجر شد‌. این پهپاد درمجموع حدود شش دقیقه درسامانه رهگیرنیروی هوایی، رصد شده است و در عین حال یک پهپاد هم ازعراق به هوابرخاسته بودودرنتیجه توجه اسرائیل به سمت آن پهپاد رفته است. در نهایت ــ‌ طبق ادعای رسانه‌های اسرائیلی ــ‌ نیروی هوایی اسرائیل، پهپاد یمنی را هدف غیرخطرناک شناسایی کرده و برای همین هیچ هشدار قبلی برای آن نداده که آژیر خطر به صدا در‌آید.  این البته ادعایی است که اسرائیلی‌ها مطرح کرده‌اند، چون یک فرضیه که چندان هم دور از انتظار نیست این است که اصلا این پهپاد رصد نشده و موفق شده از تور رادارهای پیشرفته اسرائیل عبور کند و به تل‌آویو برسد؛ لذا اسرائیل برای پوشاندن ضعف راداری مقابل این پهپاد که هویتش هم مشخص نیست، می‌گوید،رصد شده اماخطای انسانی سبب عدم مقابله با آن نشده است.  این پهپاد برای اسرائیل ناشناخته است،چون قبلا یمن ازپهپادی به نام یافاصحبت نکرده است. احتمال می‌رود نسخه چهارم پهپاد صماد باشد که برد آن به حدود ۲۲۰۰کیلومتر می‌رسد و سه متر طول و فاصله نوک بال‌هایش به پنج متر می‌رسد و توان حمل چهار موشک را دارد اما آنچه اسرائیلی‌ها گفته‌اند، این پهپاد هر چه بوده، بهینه‌سازی شده که توانسته خود را به تل‌آویو برساند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها